Sjuklåda

Jag har nu äntligen lyckats få ihop en liten sjuklåda till Abba. Den kommer nog vara väl till lags. Självklart valde jag en rosa låda! :) Jag tycker alla borde ha en liten "sjuklåda". Man vet aldrig när det händer något och det är viktigt att vara förberedd.

Mitt innehåll:
♥ Jodopax
♥ Helosan
♥ Tämp
♥ Sax
♥ Penna och block
♥ Isbalsam
♥ Flexilindor

Det ända som fattas akut nu är bommul... Men sedan blir det ju säkerligen flera inköp så småning om.
Penna och papper är till för att jag ska kunna skriva upp hennes tämt så vet man om hon skulle ha feber. Och sedan kan det ju vara kul att skriva lite allmänt också. Hur ett ridpass eller liknande gick. Tänkte att det kunde vara lite kul.


Har ni en sjuklåda? Och vad innehåller den?

Kommentarer
Postat av: Matilda

Ja det har vi =) Vi har lite av allt möjligt..

2011-09-28 @ 21:04:26
URL: http://vickysutbildning.blogg.se/
Postat av: fanny

Japp, fast en väääldigt stor en... Som en kista! ^^ Borde nog göra en liten mindre, som du med det allra viktigaste ;)

2011-09-29 @ 10:39:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback