Några komentarer

Från anonym

Fast bara för att man bara kan skritta är det ju ändå sin foderhäst om man skrivit på en foderavtal :P
Har ju ingenting med hur vida hästen kan ridas eller inte :)


Ehm, jo det var väldigt stor skillnad kan jag säga :P Hatten kunde jag endast skritta på för att han hade nått ryggproblem,det var väldigt oalvarigt,jag var där ca 2-3 dagar i veckan. Sen så kan jag säga nu att det du säger är helt fel :P Att man är foder åt en häst betyder att m,an tar hand om hästen vilket VÄRKLIGEN betyder att man ska sitta och rida på hästen helt utan problem :) Så hur vida man rider hästen eller ej är en stor del av fodervärds delen :) nån som håller med?

Från Julia

hur gick det till när du köpte Isabella? :D

Haha det har nog skätt ett litet missförstånd här :) Isabella är inte min häst (en) Jag är helfoder och rider henne ca 6 dagar i veckan samt betalar skoning och extra saker vill säga om hon vill ha nån behandling eller kolla tänderna eller någon annat, Men Isabella kommer absolut bli min helt egan häst så fort jag har råd :)

Haha jag tillhör inte en av dessa bortskämda snorungar :P (haha skoja bara)  Men jag jobbar i stallet ca varannan helg för att ha kvar Isabella för jag ha helt änkel inte råd...Men nån gång så kommer hon bli min :)


Maila om det är något ni undrar, eller så kommenterar ni bara fråga här på bloggen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback