lite liv

Hej hopp, Jag snackade lite med Evelin för nån vecka sedan, Hon sa att hon inte hade någon insperation till at blogg och jag, jag kan inte ha den här bloggen själv, jag bloggar ju även på min egna blogg. Så vi bestämmde oss för att ha en blogg paous i en vecka, För Abba kommer ca 30 sep. Och Eve ska börja blogga strax innan det. Ja tillbaka till bloggpaousen...Det känns töntligt...

Jag pallar inte med att ha nån bloggpaous, Antingen kör vi den här bloggen nu eller så lägger vi ner! Så nu tänker jagh visa att det fortfarande finns lite liv här :) JAg kommer börja blogga så ofta jag kan och jag hoppas Evelin också ska lägga in nått inlägg då och då, I alla fall en gång i veckan. Jag ska sticka i väg och rida Isabella i padocken nu men det blir ett inlägg när jag kommer tillbaka. Är det nått speciellt som ni vill läsa om? det är ju endå ni som är läsare ;) Vi hörs, bye lovers!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback