Mycket som hänt!

Som ni redan vet har ju jag fått hem min älskade islandshäst. Och imorgon har jag haft henne prick en vecka. Det är mycket som hänt under den här veckan :) Varför jag inte skrivit någonting här vet jag inte.. Känns så konstigt att skriva allt två gånger då jag även har en personlig blogg. Men jag tänkte nu sammanfatta allt här i ett inlägg.

Dem första två dagarna myste jag bara med henne i hagen så att hon skulle komma in i flocken ordentligt...


Men på dag tre bestämde jag mig för att ta ut henne...
Här står hon i stallgången för första gången. Det tyckte hon var smått läskigt :P


Och igår, på dag fem satt jag upp på henne för första gången.


Det går frammåt :) Och fort går det! Jag är så nöjd med min lilla häst. Hon är så söt och go och snäll och lyhörd och ja, bara så bra! Min söta Àsta ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback