hade tänkt...

...följa Evelins spår med western och införskaffa mig ett western träns. Men ingen sadel eller nått sånt. Det blir för dyrt. Men träns är inte så dyra och jag tror Isabella skulle passa bra i ett western träns. Jag har kollat runt lite här och där och nu hittat ett western träns som jag är nöjd med och inte kostade allt för mycket. Jag hittade det på Börjes och hade tänkt beställa det så fort någon annan i stallet tänkte beställa där så delar vi på frakt priset :) Tyglar och allt ingår och det är brunt och fint som Bellas sadel. Jag älskar Brunt på hästar! eller ja på vissa i alla fall..




Kommentarer
Postat av: Evelin.

Jag kanske skulle kunna ha brunt på Abba ändå (inom western). Det där såg ju ganska bra ut :)

2011-10-02 @ 16:07:15
URL: http://evenelle.blogg.se/
Postat av: Evelin.

Nä, mörk mörk bunt vill jag nog ha ändå...

2011-10-02 @ 16:12:36
URL: http://horsefocus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback