Är det idag...

jag kan kalla mig fjortis på riktigt?

Grattis på födelsedagen till mig!

Har lite kort på vad jag fick :)

Hästgodis

Människo godis (är bara lite kvar....)

Gröna vantar till min gröna outfit

Gröna ridstrumpur till samma outfit (konstigt sken ser det ut som gråa :P  )


Plus ett par skor som jag får välja själv, jag och mamma ska åka till Uppsala på måndag :)

Sen kom snällaste Evelin över och av henne fick jag

Ett jätte gulligt kort

Choklad

Och två häst tidningar. Ena tidningen innehöll mest western ridning som evelin är super intresserad av men även riddarspel alltså torne spel som jag tycker är så as grymt! Det ar absolut det mest coolaste på hela jorden förutom dressyr! Så tack så mycket :)




Kommentarer
Postat av: Matilda

Grattis =D

2011-10-02 @ 08:38:01
URL: http://vickysutbildning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback