Tillbaka från stockholm

Nu har vi äntligen kommit tillbaka från Stockholm interbational horse show! Och som jag saknat er. Tiden har bara inte räckt till för att blogga :P Men nu är jag här. Jag har köpa lite saker (as snygga) som jag ska presentera för er i morgon. Men en sak får ni se i dag för det kom med på kortet. Jag han nämligen köpt en as snygg grön/blå grimma åt bella (200kr...) plus grimmskaft med samma färg. Det är en mörk skogsgrön färg, precis den jag älskar! :P Men den ser dock lite för mycket blå ut på bilden. Men jaja, Ni får se resten i morgon i vilket fall ;)




Kommentarer
Postat av: Adina & islandshästen Funi

Åh vilken fin grimma! :)

2011-11-30 @ 21:59:21
URL: http://fyrbentaspringare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback