I morgon gäller det!

Ja i morgon gäller det mina vänner. I morgon åker jag och Evelin till Stockholm och sover där för att sedan åka iväg till Stockholm International Horse Show. Jag är så spänd så det är helt galet. Jag skulle bara kunna drömma om att åka dit och nu så vann jag och evelin biljetter dig på en bild på mig och Bella. Temat var "magiskt" och ja det här kan man ju kalla magiskt. Vi åker i morgon efter skolan så jag vet inte om jag hinner slänga in nått inlägg men jag ska försöka.


Vi kommer hem på söndag så det blir ingen bloggning tills dess. Jag hoppas ni håller ut :P

Nu ska jag bara drömma hela natten om alla vackra dressyrhästar jag kommer få se! WIIIII!









Kommentarer
Postat av: disa

ha så kul! :D

2011-11-24 @ 18:23:01
URL: http://stalltjejsliv.blogg.se/
Postat av: Adina & islandshästen Funi

Juste! Lycka till! :D

2011-11-24 @ 20:18:13
URL: http://fyrbentaspringare.blogg.se/
Postat av: lina

Hej, jätte fin blogg ni har! Jag ville bara säga, jag följer din blogg, eves blogg och den här, jag vill ju ha uppdateringar och se på alla saker och höra hur ni har haft det, bara att köra på tjejer!:)

2011-12-01 @ 13:52:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback