Ett litet svar :)

anonym om Ett litet häst test ;):
Hej hej!
Jag trodde ni gick på rid skola? Gör ni inte det? :S
tacksam för svar! <3


Svar: Hehe nope jag och evelin har våra hästar på ett privatstall i svanby. Stallet heter snabyridcenter och ägs av Ulrika fröding. Men både jag och evelin har gått på ridskola förr, jag gick längre en henne men slutade sedan och fick häst har på svanby i stället men det är en lång historia. Men det drivs lite ridvärksamhet här i alla fall. Ulrika är utbildad ridistruktör i främst dressyr och ger lektioer :)

Hon är super bra ♥

ställ gärna fler frågor om ni undrar :)





Kommentarer
Postat av: disa

åh vilket fint stall! :D

2011-11-18 @ 22:16:17
URL: http://stalltjejsliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback