En regnig dag i stallet, fast inte idag...

Jag tänkte berätta lite om hur det var i stallet i tisdags när det regnade här. Och åskade dessutom... :P
När jag klev ut genom dörren var det bara några dystra moln på himlen. Men inte en enda droppe var i luften. När jag kom till stallet tog det inte lång tid innan det började regna. Och öste gjorde det! Sedan börja de åska, och det var inte särskilt kul. Fast liiite mysigt ändå. Jag hade bara linne på mig (ridkläder och allt det där också såklart). Men jag fick låna en regnjacka av mycket snälla Ulrika.

Passade på att ta lite bilder så ni skulle få se:



Efter ett litet tag slutade det regna. Då blev jag och Yrla glada! :)




Ja, och här är vi... ;)



Kommentarer
Postat av: Ida Lagerlöf

Jätte bra blogg verkligen, :)

2011-07-30 @ 12:43:12
URL: http://connemararider.blogg.se/
Postat av: Sofia - Mode, foto & personligt

Allt bra? :)

2011-07-30 @ 12:50:27
URL: http://smnmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback