Innehållet i paketet

Tajm to open the paket... Eller plastet kanske vi kan kalla det i detta fall...



Tro mig, det var inte det lättaste ;)

Okej, jag lyckades få upp det.... ;)


En NH stick...



Ohoj, det var mer...



En longeringslina....



...och en repgrimma :D


Toppen braiga grejer tills Abba kommer!
Tror inte ni visste att jag faktiskt är väldigt intresserad av horsemanship, vänskap och förståelse med hästarna samt centrerad ridning. Dessa intressen har nyligen kommit fram och jag inte några större erfarenheter av dessa än. Jag har alltid varit så fascinerad av Norah Kloeh (och många andra otroligt duktiga hästfolk). Men det inte fören nu som jag tar tag i detta på riktigt. Tyckte det var dags nu när Abba kommer... Jag pluggar på som tusan och läser texter efter texter på internet. Jag har också beställt hem en bok som kom tidigare i veckan som jag tänkte visa er :) Tycker detta är riktigt roligt, och vill verkligen att jag och Abba ska bli så bra kompisar som möjligt. Samt att vi ska kunna förstå varandra, och det viktigaste... Ha roligt! Ser otroligt mycket fram emot detta!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback