I love vinterpäls

Jag vet inte om det bara är jag som fullkomligt älskar när hästarna har sin vinterpäls. Vist finns det nackdelar, dom fäller ju så in i norden. Men jag tycker det är så himla gulligt! Åh, dom är så grymt söta när dom ser ut som små lurvtussar (och annars också såklart). Jag kan också tala om att Yrla tycker raka motsatsen ;) Hehe! Hon gillar korthåriga blanka hästar framför dessa lurvtussar. Visst tycker jag också korthåriga blanka hästar är otroligt vackra. Mycket vackrare än långhåriga. Men dom är ju så jäkla söta när dom har sin vinterpäls. Ja, helt klart tumme upp för det.

Någon annan som tycker som jag?




Kommentarer
Postat av: Nordsvensk yrla

OOO NO, No, NO!!

2011-07-20 @ 12:55:56
URL: http://yrlaslya.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback