S O M M A R J O B B

Hejsan alla häst älskare! Tänkte bara slänga in ett kort inlägg innan jag går och sover.  På onsdag kommer jag börja sommarjobba igen! Senast jag gjorde det var i våras nån gång, Och nu är det dags ingen, kul ska det bli också! Jag har inte direkt några "färska" bilder från jobbet i stallet men här kommer några ifrån i vintras, Jag kommer självklart ta med mig kameran på onsdag morgon, Det vart inget rida idag för tiden försvann och regnet öste ner! Så typiskt jag som ville bjuda på lite bilder... Men ni får vänta tills i morgon. Här är bilderna från i vintras :)










Kommentarer
Postat av: Clara

Sv: Okej :) Ska få upp den på youtube bara :) Hon ser verkligen underbar ut!



Vad söt bilden var när hästen gick bakom dig och åt ur höpåsen, en sån buse :D

2011-07-19 @ 11:51:58
URL: http://raederle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback