Några bilder på Abba

Här är några bilder på min islandshäst Abba som kommer hit om ett tag. Jag har fått henne av min faster Annelie som har uppfödning av islandshästar. Abba håller just nu på att ridas in men är alldeles snart klar. Jag träffade henne senast i februari. Därav vinterbilderna. Så det ska bli så grymt spännande att få se hur hon ser ut nu. Hon kommer så småningom bli helt vit. Och faster har berättat att hon har blivit mycket vitare, lite smalare och fått sig lite muskler. Hon har ridits flitigt dem senaste månaderna då hon rids in. Hon kommer alltså hem till mig direkt efter inridningen. Det ska bli så himla kul att få träffa henne igen och se vad det blivit av henne på dem fem månader jag inte sätt henne. Saknar min fina tjej ♥




Kommentarer
Postat av: Matilda

Åh herregud så söt :')



btw, vilken blogg vill du hellre att jag kommenterar, den här eller din egna?

2011-07-18 @ 17:39:28
URL: http://qtiilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback