Misslyckade headerbilder

Dagen vi skulle fota bilder till headern hade min fjärrutlösare till kameran självklart dött... Så himla typiskt! :P Så vi fick köra på den vanliga självutlösaren på tio sekunder istället. Det var inte det lättaste kan jag säga. Bilden på Isabella, Yrla och mig var nog den svåraste utmaningen utan fjärrutlösare. För att Isabella skulle få fram öronen kastade Yrla stenar i gräsmattan så hon skulle se lite intresserad ut ;) Men lättare sagt än gjort. Hon var ju tvungen att kasta stenarna i precis rätt sekund, plus att hon skulle lyckas "se normal ut" dessutom. Och när det funkade såg jag ut som en mupp istället. Haha! Kul var det i alla fall. Och testbilderna jag tog då inte Yrla var beredd är så himla söta. Minst sagt ♥




Kommentarer
Postat av: Gotlänning

fiin blogg :)

2011-07-28 @ 22:52:19
URL: http://www.gotlandsryttaren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback