Min alldeles egna häst ♥

Såg att jag fått ett mail av faster Annelie. Det innehöll fin text och tre jätte fina bilder på Abba. Dom är tagna för ett par veckor sedan då hon släpptes med sina nya kompisar på träningsstället. Det värmde riktigt i hjärtat att få se dem här bilderna. Se hur stor och fin hon har blivit... Och tänkt att hon är min. Min alldeles egna häst. Gud vill bara gråta av lycka när jag ser bilderna. Tänk vad kul vi kommer ha tillsammans. Jag kommer göra att för henne. Jag kommer ge henne mitt hjärta







Kommentarer
Postat av: Matilda

Underbara bilder!

2011-07-19 @ 18:20:34
URL: http://vickysutbildning.blogg.se/
Postat av: Anna | Lauana

Hon är riktigt fin!:)

2011-07-19 @ 18:32:49
URL: http://lauana.blogg.se/
Postat av: Jenny

Vad fin hon är. synd att hon kommer senare än det var tänkt. Janus blir nog kär igen....

2011-07-19 @ 23:11:16
Postat av: Fanny

Vilken fin häst du har!! ;D:D

2011-07-20 @ 14:12:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback