Lilla loppan

Nu ska jag börja rida ut lite grann på islandshästen Loppan. Hennes riktiga namn är Pocadiz... Men det är det ingen som kallar henne för. Loppans matte är gravid och hon rider inte hennes just nu. Så nu ska jag börja rida henne lite smått. Jag red henne för första gången igår. Vi red ut en sväng. Jag, Loppan, Yrla och Isabella. Åh herre gud vad kul det var! Det var så länge sedan jag red ut på "riktigt". Ändå tog vi den kortaste rundan av alla men det var så kuuul! Listi är så het att man knappt kan galoppera på honom i grupp. Men med Loppan kan man galoppa minsann! Gud vad kul det var. Och det tyckte hon med kan jag lova. Hon uppskattar så mycket att få komma ut <3 Längtar tills jag får rida henne igen...




Kommentarer
Postat av: Frida

Gud så söt häst :D

vad har du gjort idag då?

om ni behöver en ny design ngn gång i framtiden så kolla in min designblogg: deesigner.blogg.se :)

2011-07-30 @ 15:36:17
URL: http://fridawoxen.blogg.se/
Postat av: Anonym

ååh vilken söting !

låter jätte kul :)

2011-07-30 @ 19:38:31
URL: http://gotlandsponnysarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback