Isabella!

Nu har jag varit i stallet och busat/lekt med min häst.  Det var jätte mysigt och hon var på perfekt bus humör. Vi sprang, lekte med jackan, kliade på varan, myste med varan m.m. Det vart ju ingen ridning tack vare det "fina" vädret. Usch det åskade och regnade. Inte kul! Det är ju tur att vi hade det mysigt ändå. Och stackars Isabella som inte tycker om när det regnar var jätte duktig och höll sig lugn.  Idag fick även Isabella en ny padd till sin sadel, en jätte fin grönt padd. jag brukar ju ha ljusgrönt på henne men nu mer får det bli vanlig grön för det passade henne fin fint :) Hon fick även stig byglar i samma gröna färg och en piska lika så :) Super fint, nu ska jag bara hitta en tröja till mig som är i samma färg så blir det super snyggt :D Efter denna långa helg utan Isabella så var det skönt att få återförenas med henne igen ♥




Kommentarer
Postat av: Carola

Ni kommer att bli så fina så. Sakerna hade väldig fin färg tycker jag. Kram

2011-07-26 @ 21:50:08
Postat av: Emma

Frän bild ;D

2011-07-27 @ 01:20:55
URL: http://armonios.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback