Ändrade planer...




Det var tänkt att Abba skulle komma torsdagen den 21 juli. Hem till mig, hit till Tierp. Nu är det tyvärr ändrade planer. Hon kommer inte hit på torsdag som det var planerat, då hon inte riktigt är så utbildad som dom vill att hon ska vara innan hon kommer hit. Alltså vet dom inte exakt datum nu. Vi får se när hon är redo helt enkelt. Jag tycker det här är aptråkigt då jag verkligen sätt framemot att hon skulle komma på torsdag. Men nu är det som det är och jag vet att jag kommer få henne snart i alla fall :)


Kommentarer
Postat av: Clara

Underbar blogg vännen! Super fin design och allt :) Synd att det blev förflyttat men, det kommer gå super fort :D Kram

2011-07-18 @ 13:10:49
URL: http://raederle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback