Hiss!

Något jag faktiskt tycker är riktigt snyggt är Jodphurridbyxor. En stor hiss enligt mig. Jag tror säkert att det är många som inte gillar dom, så därför vill jag höra just din åsikt! :) Alla tycker olika, och jag tycker så här. Vill jätte gärna inskaffa mig ett par av dessa... Dock är dom ganska dyra. Men men... Dock var det här helskodda, och jag föredarar faktiskt icke helskodda mer. Kanske köper jag sådanna istället. Flera hundrirngar billigare var dom i alla fall.

Dessa finns att köpa på Hööks:



Kommentarer
Postat av: Jörgen

Snyggaste ridbrallan!!

Har ridit i sådana i flera år.

mycket fin o intressant hästblogg.

Ha det bra hälsn Jörgen.

2011-07-22 @ 19:13:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback