Hej på er!

hej på er,  Jag och evelin kommer lite senare göra presentations inlägg, om nån dag ^^ Men tänkte ändå skriva lite kort om mig.

Jag heter yrla byström, och har även en annan aktiv blogg " yrlaslya " . Jag tränar flitigt dressyr med min Bruksnordsvensk men tränar även med en tinker/pinto som jag rider åt en annan kvinna som heter Ulrika fröding, Hon är även min ridinstruktör.  Min Nordsvensk heter Isabella och är linfux, eller finfux som jag brukar kalla det ^^ Och min tinker är så klart skäck, Han heter Bailyes.  Och även fast inte Bailyes är min egna ligger han precis lika varmt om hjärtat.  Förutom dressyr tycker jag det är kul med lite horsemanship och hästens tänkande. Samt att lära dem lite trick, För jag tror att man kommer närmare varandra när man lär sig tillsammans. Och med åren har mitt tänkande löna sig, för i början när jag skaffade Isabella så var hon helt hopplös, stack från mig, var elak, rymde. Allt! Och nu är hon min bästa vän, bäst i världen. Så vi har utvecklat ett sunt tänkande tillsammans, och det är så jag vill ha det. Att man hjälps åt, från båda hållen. Nått ni undrar? eller jag ska förklara? säg bara till.

Jag och Isabella ♥




Jag och Bailyes ♥




Och här är jag




Kommentarer
Postat av: Josäfin :>

fina bilder =D

2011-07-18 @ 21:02:55
URL: http://jossanamigo.blogg.se/
Postat av: Clara

Sv: Tack! :)



Jag har tittat på både Evelins blogg och din och Isabella ser ju helt underbar ut! Hon är jätte fin :)

2011-07-18 @ 21:13:57
URL: http://raederle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback