Funderingar...

...Visst, det är inte med ett leende på läpparna jag säger att Abba skulle varit här nu. Men faktiskt. Jag kommer ju få henne snart i alla fall. Och det klart att jag verkligen skulle vilja ha henne här hos mig. Precis just nu! Allt var ju planerat och klart. Men jag tror väldigt starkt på att allt har en mening. Och det var väl en mening med det här också. Nu vet jag ju med säkerhet att hon verkligen kommer vara redo när hon kommer hit till mig. Och varför klaga när jag faktiskt får henne? Jag får henne. Min kärlek som jag velat ha i över fyra år nu. Så varför deppa över att det tar någon vecka mer när vi faktiskt har hela livet framför oss. Abba och jag.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback