Första sommarjobbsdagen

Hej på er! Idag var det första gången i år som jag jobbade i stallet. Sommarjobb lite bättre förklarat ;) Det är ganska lugnt, inte så väldans mycket som ska fixas. Inte om jämför med förra sommaren i alla fall. Då var det fullt upp från åtta till tolv. Nu jobbar vi till senast 11. Himla kul sommarjobb jag har måste jag säga :) Väldigt mysigt att vara stallet och göra allt som ska ska fixas.


Idag ska jag rida Listi på paddocken. Ska bli riktigt kul, då det var ett tag sedan nu. Jag ska nog rida barbacka... Ja, så får det bli. Han är så himla rolig att rida barbacka på. Dessutom väldigt behaglig. Man sitter där man sitter och skumpar inte runt en massa. En stor fördel med islandshästar faktiskt :P Ska se om jag lyckas få med mig några bilder hem...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback