I´m sorry...

Jag måste medela med mycket sorg i hjärtat att vi inte kan har kvar den här bloggen :( Vilket är SÅ HÄR tråkigt :´( Men Evelin har inte tid att blogga och jag klarar inte av att hålla bloggen levande själv plus att det blir lite fail eftersom det är vår blogg tillsammans. Men just nu har eve varken tid eller insperation till att blogga så det är så här det får bli. Jag vet inte om det bli nån ny blogg i framtiden men det tror jag inte eftersom det är som det är.

Men ni ska veta att jag verkligen älskar er och bara älskar era kommentarer. Jag bli alltid inspererad över allt vackert ni skriver. Men jag är fortfarande väldigt intresserade av er och vill mer än något annat att ni ska fortsätta läsa det jag skriver ♥ Så snälla ni, eftersom vi inte längre ska blogga här så följ med hem til min blogg istället ;) För där finns det mycket häst men även mycket om min vardag. Jag vill inget häldre en att ha er kvar ;)  Så gå in på min blogg om ni vill fortsätta läsa om mig och Bella.

WWW.YRLASLYA.SE

Lägg gärna en liten kommentar på min blogg om ni hittat dit ;)



Kommentarer
Postat av: Elinaa

Blev så ledsen när jag läste det här! Självklart kommer jag följa din blogg!!!! Hoppas allt går bra för dig!

2011-12-01 @ 17:24:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback