Planer...

Idag cyklade jag hem till Ulrika fröding och planerad lite med henne. Min framtid och planer med underbaraste hästarna Bailyes och Isabella. Planerna är nämligen att jag ska börja tävla lite i dressyr snart, så fort jag blivit medlem hos Tirk ryttarklupp och gjort ett litet prov så får jag grönt kort5 och får tävla båda i dressyr och hoppning överallt. Och vi hade tänk att ringa till Tirk i morgon och snacka med dem. Och till en börja tänkte jag tävla på Bailyes som är enklare och "flashigare". Men sedan ska jag även börja tävla Isabella. Så vad kan jag säga? jag bara längtar till att få tävla finaste Bailyes, så i morgon börjar träningen med en lektion för Ulrika ♥ Happy Face!



Vist är han söt?


Kommentarer
Postat av: Amanda

Han e skit söt! =) Vi får se om jag hänger med och kollar på din lektion

2011-08-16 @ 20:34:17
URL: http://littlelight.webblogg.se/
Postat av: Moa

Är du medveten om att reglerna är ändrade så att man inte bara kan göra ett prov för att få grönt kort? nu är det nämligen så att det är en kurs på 18 timmar och så måste man få godkänt när man lastar och visar häst vid hand och på det vanliga provet. Ville bara säga det :) kram moa i stallet

2011-08-17 @ 11:44:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback