Innan stallet

Hej hopp, nu sticker jag till stallet och sommarjobbar en sväng! Efter det så ska jag väl slänga in ett inlägg innan jag åker och hämtar min lillebror. Hade tänkt att skriva lite om Bailyes för jag tycker han kommer in för lite i bilden! Annars så hade jag väl tänk att höra om ni hade några önskemål här på bloggen, vad vill ni veta om? ni förstår blogg inspirationen är inte det högsta nu när inte Abba kommit, och det kommer ju ta i alla fall miste två veckor innan hon kommer, Så ni får gärna skriva lite tips! typ: mer om Isabella, mer om Bailyes, Mer om min förra häst veigur, om stallet, tips, hiss och diss m.m.  Men ni kan ju klura lite på det, vi ses i eftermiddag :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback