Hoppas ni kan simma...

Hej hopp, Idag stack jag och mamma iväg på Bailyes och Isabella i skogen, Super kul så klart tills vi är ungefär mitt i skogen då det börja regna lite...mer,mer,mer och sen ösregn! Alltså det bara hagla ner stora feta regndroppar! Och jag och mamma såg ut som om att vi ärligt hade badat när vi kom till baka från ute ritten. Det droppade från våra kläder. Min tröja hade blivit helt mörk grön, byxorna helt mörk bruna och mina trosor var helt genomblöta! Och Isabella har på sig en tjock padd och sen en bomlös sadel men ändå, under allt det var hon genom blöt också! Inte sant! När vi kom tillbaka såg det ut som om vi helt enkelt hade slängt oss i sjön.  Men det var en upplevelse att rida i as-spö regn kan jag säga! Vi skulle precis sätta igång i galopp och då kom det värsta! Jag såg liksom inte framför mig! Men det var så sjuk kul! Jag och mamma skrattade hela galopp biten och hästarna galopperade i skogen, vattenpölar och det bara öste ner! Helt sjukt, men det roligaste jag gjort på länge! Vi kunde lika gärna simma..

Innan uteritten...

Sötaste Isabella



Sötaste Bailyes


Skulle inte vara helt fel med lite kommentarer, kom igen nu :P


Kommentarer
Postat av: Horsefocus Evelin

Haha oj hjälp! Måste verkligen ha varit en upplevelse :D

2011-08-06 @ 22:05:08
URL: http://horsefocus.blogg.se/
Postat av: Anonym

skulle ni kunna lägga upp lite bilder på stallet? :d ser jätte fint ut det lilla man såg på dom här bilderna ((:

2011-08-06 @ 22:16:31
URL: http://gotlandsponnysarna.blogg.se/
Postat av: Johanna

Aw Bella är så söt!<3

2011-08-07 @ 08:57:30
URL: http://finanora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback