Hejsan!

Hejsan. Det har ekat tomt här i bloggen från min sida. Trots att jag sagt att det skulle bli en förbättring på det. Men min kära foderhäst avlivades i torsdags, den 12 augusti. Hon var ett fjordingsto som hette Mumz. Och hon var min allra första häst. Hon har lämnat ett stort tomrum efter sig och det är såklart väldigt jobbigt att förlora någon man älskar av hela sitt hjärta. Men det var det bästa för henne och jag hanterar det väldigt bra tycker jag. Det var något jag var beredd på så det var igen blixt från klar himmel. Och jag vet att hon har det bättre där hon är nu. Trots att jag saknar henne något olidligt.

Min älskade polla Mumz och jag.


Men nu är dags att rycka upp mig. Jag ska börja uppdatera här. Och Yrla kommer nog också bli mer peppad när vi gör detta tillsammans. Det kommer nog inte häller ta allt för lång tid innan Abba kommer hit. Och då är jag säker på att inspirationen kommer stiga snabbt. Hoppas också allt är bra med er och att ni inte glömt bort mig. Många kramar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback