Dagens ridpass

Hon skötte sig väldigt bra fast hon var lite stökig i början, Men det var länge sedan vi red i padocken så hon är förlåten ;) Det hände åska i luften vilket hon är ganska rädd för så det var en stor anledning till att hon inte kunde koncentrera sig. Det bullrade och mullrad lite här och där lång bort och det kan jag lova att hon hörde! Så hon var väldigt mycket på sin vakt och vart små skaraj för saker. För flera veckor sedan när jag skulle hämta Isabella så vågade hon inte gå nära el staket och var liv rädd för piskor...Vilket aldrig hänt i hela hennes lite. Hon har absolut aldrig varit rädd för piskor, och absolut inte för staket! Hon har kunnat gå lugnt och försiktigt LÖS igenom el grindar men vågar nu knapp gå nära ett staket som knäpper lite..Något är väldigt skumt känner jag. Och jag lovar, jag lovar om jag får fram av nån att dem har piskat på Isabella så hon har backat in i ett el staket. Då kommer det bli synd om den personen...

Haha. förutom det har allt gått bra :)

Every breath you take, every move you make, every bond you break,  every step you take.    I´ll be watching you ♥







Kommentarer
Postat av: Amanda

hon var skit duktigt! <3

2011-08-11 @ 16:58:35
URL: http://littlelight.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback