Birta

Det var tänkt att jag skulle börja rida sockersöta islandshästen Birta. Hon fångade mitt häjrta och jag vill börja rida henne mer än någonting annat. Men sedan visade sig att jag skulle få Abba. Vilket är mer roligt än någonting annat med tanke på att jag har velat ha henne i ca fem år nu. Och att hon faktiskt ska bli min är helt ofattbart...

Hursom. Det jag ville komma fram till är Birta har fått ett föl för någon månad sedan och ska nu sättas igång igen lite försiktigt. Och nu är Abba inte är här så ska jag hjälpa till med det, vilket är jätte skoj :) Så nu får jag rida tre fina islandshästar precis när jag vill. Hehe. Listi, Loppan och Birta. Men jag vill ju såklart aldra hälst ha hit Abba nu på stuts. Saknar henne så.

Socker söta Birta




Kommentarer
Postat av: Fanny

Härlig färg hon har! :D

2011-08-19 @ 17:30:09
Postat av: Clara

Vad kul! :)

2011-08-19 @ 20:22:02
URL: http://raederle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback